Než mě oslovíte, abych vám udělal webovou prezentaci nebo e-shop, odpovězte si z jakého důvodu potřebujete nový web a jaké jsou jeho cíle? Určitě se vás na to zeptám.

Připravte se i na další otázky:

  • Kdo jste?
  • Co děláte?
  • Jaké jsou vaše výhody?
  • Znáte své slabé a silné stránky?
  • Máte již hotový web a znáte své návštěvníky z údajů v Google Analytics?
  • Máte již firemní barvy, logotyp, tzv. corporate identity?
  • Jaká je vaše konkurence? Znáte ji?
  • Co od nové webové prezentace očekáváte?
  • Máte již připravené fotografické a obrazové materiály?
  • V případě tvorby e-shopu se ptám, zda již máte připravená data o produktech.

Pokud nemáte připraven textový obsah vůbec nevadí, vytvoříme jej společně s profesionálním copywriterem.

Napište si o nezávaznou nabídku…