Než mě oslovíte, abych vám udělal webovou prezentaci nebo e-shop, odpovězte si z jakého důvodu potřebujete nový web a jaké jsou jeho cíle? Určitě se vás na to zeptám.
Připravte se i na další otázky:
- Kdo jste?
- Co děláte?
- Jaké jsou vaše výhody?
- Znáte své slabé a silné stránky?
- Máte již hotový web a znáte své návštěvníky z údajů v Google Analytics?
- Máte již firemní barvy, logotyp, tzv. corporate identity?
- Jaká je vaše konkurence? Znáte ji?
- Co od nové webové prezentace očekáváte?
- Máte již připravené fotografické a obrazové materiály?
- V případě tvorby e-shopu se ptám, zda již máte připravená data o produktech.
Pokud nemáte připraven textový obsah vůbec nevadí, vytvoříme jej společně s profesionálním copywriterem.
[tw-button size=“medium“ background=““ color=““ target=“_self“ link=“/o-mne/#contact-me“]Napište si o nezávaznou nabídku…[/tw-button]